Nowości
Ostatnio dodane samochody















 

 

 

 

 

 

 

 









 Patrząc na kształty DB9 można odnieść wrażenie, że jest on lekko tylko zmienioną kopią Vanquisha.
    Oprawy kratek wentylacyjnych wykonano z aluminium, podsufitkę z alcantary, konsolę środkową z aluminium oraz ze skóry. Popielniczka jest ze szkła. Ozdobne wstawki zrobiono z polerowanego bambusu. Pokryto go jedynie cieniutką warstwą lakieru tak, aby mógł szybko nabrać nobliwej patyny. Trójwymiarowe aluminiowe tarcze zegarów, wśród nich tarcza obrotomierza ze w skazówką obracającą się w odwrotnym kierunku niż wskazówka prędkościomierza, uzupełnione są elektronicznymi wyświetlaczami.
    Drzwi DB9 są bardzo długie, ale otwierają się nietypowo, bo pod kątem 12 stopni do góry. Roziązanie to ma ułatwić zajmowanie miejsca.
    Umieszczony z przodu silnik, jest tym samym sześciolotrowym V12, co w Vanquishu, ale w DB9 obliczono mu moc maksymalną do 450 KM, za to powiększono maksymalny moment do 570 Nm. Takie parametry silnika wystarczają by auto rozpędzić do setki w 5,0 s i bez trudności osiągnąć 309 km/h (wartości zmierzone na torze w Nardo).
    Oferowane są skrzynie biegów - sześciobiegowa ręczna i również sześciobiegowy automat. Dysponuje on systemem przełączania biegów przyciskami oraz dźwigienkami znajdującymi się za kierownicą, a nie dźwignią umieszczoną pomiędzy fotelami.
    Przyjemność posiadania tak wyjątkowego auta kosztuje 144 000 - 148 200 EUR.
    Premiera DB9 Volante odbyła się na salonie w Detroit w 2004 roku.
    Pod długą maską umieszczony jest 6 l, 12-cylindrowa jednostka omocy 450 KM. Do przeniesienia napędumożna wybrać sześciobiegową skrzynię manualną lub sześciobiegowy automat. Przy masie auta około 1700 kg sprint do setki trwa około 5 s. Prędkość maksyamlna to 300 km/h.

 

 

 

 

 

Strona stworzona na potrzebę Informatyki w klasie II b przez Krystynę Psiuk i Magdalenę Cyrankowską.
    Kontakt z nami: krysia3095@wp.pl  lub cyranka58@wp.pl .